دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

دختر آرام

آبیترین آبی عشق رنگ احساس منه

سلام تنهایی...من اومدم...

دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــریبه ! این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشمهای یکد یگــرنگــــاه کنیم...

با تواام....می فهمی؟؟

دلم حذر کن از دلدادگی هر چی میشه بزار بشه

نکن گلایه رسم زمونه است...شکستن ودلزدگی

تموم میشه آره..تموم میشه اهانت و خیانت ها

پشیمون میشی حسرت میکشی..نباید که بشکنی...

نمیتونی بسوزی منو..

نمیتونی ساکتم کنی دلم بریده از همه..باید فراموشم

کنی.....

۱؛۲؛۳ تموم...دیگه عاشقی تموم...دلم بریده از همه

دیگه شکستن تموم...

سلام تنهایی من اومدم...

دووووووووووووووووووووووووووووست دارم

برای قلبت بمیرم که این همه دوسم داره

 

چشای بی پناه من فقط نگاتو کم داره

 

من نمیخواستم چشاتو خسته و غمگین ببینم

 

سایه ی غم رو روی نگات یه کوه سنگین ببینم

 

من نمیخواستم چشاتو این جوری بارونی کنم

 

دل نجیب و ساده ت رو یه لحظه زندونی کنم

 

حالا که تو برگشتی پیشم

 

                           دلو به دریامیزنم

 

بهت میگم خوش اومدی ...به خونه تنگ دلم

 

حالا که سر زدی عزیزم به کلبه ی محقرم

 

قابل اگه بدونی...میگم دوووست دارم

 

                                            دوووست دارم